Organiser dit hjem på kun 30 dage - tør du tage udfordringen op?

At organisere hele sit hjem på én gang kan virke som et uoverskueligt projekt. Du kan dog tage det helt roligt. Med hjælp fra den amerikanske professionelle organisator, Ellen Delap, har vi skræddersyet en månedlang to-do liste til dagligt brug, der vil gøre det nemmere for dig at organisere dit hjem og derved få hverdagen til at fungere bedre end før.

Husk, at du, i stedet for at sælge, donere, genbruge eller smide dine ting ud, kan vælge at opbevare de vigtigste ting, som synes ubrugelige på nuværende tidspunkt. Et mindre velorganiseret opbevaringsrum fungerer godt som en udvidet del af hjemmet.

Dag 1: Sæt mål
Tænk over dine mål, og hvad du ønsker at opnå, når dit hjem er blevet organiseret. Skriv målene ned, og notér de daglige opgaver i din kalender, så du husker, hvad du skal lave hver eneste dag. På den måde bevæger du dig nemt og støt imod dine mål.

Dag 2: Overflader fyldt med tilfældige genstande
Brug én dag på at gennemgå de forskellige overflader i din lejlighed herunder køkkenborde, sofaborde og bogreoler. De magnetiserer en bred vifte af forskellige genstande, der enten har deres egen placering eller hører til i skraldet eller til genbrug.

Køkken
Dag 3: Mad
Dag 4: Køleskab
Dag 5: Fryser
Dag 6: Glas, krus, tallerkener, bestik
Dag 7: Madlavningsvarer, servering og opbevaring af køkkenredskaber
Dag 8: Små forsyninger (flasker og dåseåbnere) og små maskiner
Dag 9: Skuffer og skabe til “tilfældige” genstande
Dag 10: Håndvask med underskab

Garderobe
Dag 11: Tøj
Dag 12: Udendørstøj og tilbehør
Dag 13: Tøj hængende på bøjler
Dag 14: Sko
Dag 15: Tasker, rygsække og kufferter
Dag 16: Tilbehør såsom bælter, tørklæder, slips, hatte og smykker
Dag 17: Sengelinned, håndklæder og dekorationsgenstande

Tilfældigt
Dag 18: Spejlskab på badeværelset
Dag 19: Kosmetik, hudpleje og hygiejneprodukter
Dag 20: Vaskemaskine, tørretumbler og vaskerum
Dag 21: Medicinskab

Tilfældigt
Dag 22: Papirer, billetter og noter
Dag 23: Rengøringsskab
Dag 24: Skabe og skuffer i entréen
Dag 25: Bøger og bogreoler
Dag 26: Gamle elektroniske enheder
Dag 27: Børnetøj
Dag 28: Legetøj og andre ting
Dag 29: Skuffer i soveværelset
Dag 30: Skabe og skuffer i stue og spisestue

Brug Pelican Self Storage til lagerløsninger
Er du interesseret i at vide mere om vores lagerløsninger? Så kontakt os!

5 stjerner

9.6 af 10. Baseret på 546 anmeldelser på Trustpilot

Man får altid den bedste service og …

5 stjerner

Man får altid den bedste service og smilende og glade medarbejder og ikke mindst en go og fornuftig pris. Kan stærkt anbefale det til alle både privat og erhverv.

Skrevet af

Professionel og betryggende service

5 stjerner

Flytning gennem Pelican fungerede perfekt. Et par utroligt søde og tryghedsskabende fyre dukkede op 1 minut før aftalt tid. Alt klappede og fungerede max. Ved selve lagerrummene fik jeg også fin hjælp mht rummet, hvor at alt fremstod nyt og rent. En god oplevelse

Skrevet af

“Som at være hjemme” feel med super service

5 stjerner

“Som at være hjemme” feel hvilket vores lille webshop har nydt og haft stor fordel af: Super prof og hjælpsomt personale ( tak Jonas!), sikker modtagelse af vore varer var for os specielt vigtigt. Vær obs på, at prisen er mere flydende (opad), efterhånden som tiden går, modsat mere traditionelle erhvervslejeaftaler.

Skrevet af

God service

5 stjerner

God service, fantastisk personale og flotte, rene rum.

Skrevet af

Kan kun anbefale at bruge Pelican Self Storage Valby...

5 stjerner

Kan kun anbefale at bruge Pelican Self Storage Valby. Rigtig søde og hjælpsomme medarbejdere. En god løsning når man bor i lejlighed i Sydhavn hvor man ikke har meget plads. Kun ros

Skrevet af