Er du vores nye kollega?

Vi tror på, at nøglen til succes er gode, kvalificerede og tilfredse medarbejdere, der hver dag arbejder for at gøre virksomheden bedre. Derfor har vi fokus på at finde de helt rette medarbejdere, som er drevet af at udvikle virksomheden sammen med alle vores dygtige kollegaer. Har du lyst til at blive en Pelican? Nedenfor kan du finde alle aktuelle stillinger.

Vil du være Christians nye kollega?

Christian og hans kollegaer i Pelican Self Storage søger en ny kollega – nemlig en Assistant Site Manager. Mød Christian som er Senior Site Manager hos en af Pelican’s mange anlæg i Københavnsområdet. Christian er 26 år gammel og startede sin rejse hos Pelican Self Storage i 2013 som Assistant Site Manager. Han er i dag Senior Site Manager, hvor han udover den daglige drift af sitet, også hjælper med ansættelse og oplæring af nye kollegaer. Hos Pelican Self Storage er de nemlig eksperter i at finde ud af, hvad lige netop DU er god til, bygge videre på det og udvikle dig sammen med forretningen. Christian fortæller passioneret om sin hverdag og sin trivsel, hans udfordringer og ikke mindst hvorfor han mener, at PASSION og ANSVARLIGHED er to af de vigtigste punkter i jobbet.

Hvordan ser en typisk arbejdsdag ud?
Christian: ”Arbejdsdagen starter kl. 9.30, og fra vi møder til vi går hjem kl. 18, har vi har kunden i fokus!
Vi starter med at kontakte alle nye og potentielle kunder, som har henvendt sig via mail eller telefon. Dem får vi så sat aftaler op med. Dernæst kigger vi på, hvad vi har af opgaver der vedrører vores eksisterende kunder samt konstant holder sitet pænt og præsentabelt for vores kunder. Der er også en del administrative opgaver der skal løses fx udarbejdelse af kontrakter, fakturerer, kundehenvendelser osv. Men det alt overskyggende og vigtigste er vores kunder. Der kommer også nye kunder ind ad døren, som skal serviceres og det er mit job at sørge for de føler sig godt tilpas og at jeg får hjulpet dem med den helt rigtige løsning. Hos Pelican Self Storage køber kunderne ikke blot et opbevaringsrum. De køber en oplevelse og tilliden til at vi passer rigtig godt på deres ting. Så her er nok at lave” siger Christian smilende mens han samler en af Pelicans opbevaringskasser.

Hvad er det bedste ved at arbejde hos Pelican og hvornår har du en rigtig sjov og god hverdag?
Christian tøver ikke, og siger prompte: ”Helt klart den frihed og ansvar du har – du er ligesom herre i eget hus. Alle mål og resultater falder tilbage på en selv og ens kollega. Man er to på de forskellige sites og det sammenspil man har med ens kollega og den respons man får fra kunderne, når de er glade eller laver en god anmeldelse på fx Trustpilot er fantastisk. Man føler et stort ansvar og ejerskab for sitet. Man er med over det hele og man føler virkelig at sitet er ens eget. Derudover er det fantastisk med den enorme afveksling af opgaver, og at man selv kan sætte sit fodprint på opgaverne og forme hverdagen.” Christian lukker gitteret ned på et endnu ikke udlejet opbevaringsrum, låser det af og tilføjer: ”Og så er den allerbedste og sjoveste arbejdsdag en dag hvor vi får lejet en masse kvadratmeter ud til vores kunder, som har et behov, og at vi har fundet en super god løsning til dem – i bund og grund er en rigtig god dag en dag hvor vores kunder vinder og Pelican vinder - og det sker heldigvis ofte, hvis jeg selv skal sige det”.

Hvilke kvalifikationer skal man have for at søge job hos Pelican, og er et job hos Pelican for alle?
Christian: ”Du skal være udadvendt, have en rigtig god tilgang til at håndtere mange forskellige typer mennesker. Derudover er det vigtigt at du kan arbejde selvstændigt og er nysgerrig efter konstant at blive bedre. Mht. uddannelse kan det fx være en uddannelse inden for salg og service, eller at du kommer fra detailbranchen. Hos os sælger man ikke kun et opbevaringsrum – man sælger en løsning og mange af vores kunder kommer her dagligt. Så det er vigtigt at kunne kombinere det salgsmæssige med det personlige. Man skal være god til mennesker, forstå deres forskellige behov og være god til at kunne skabe relationer. Du skal udover det have flair for IT og administration, og du skal være en selvstarter. Det er rigtig vigtigt at du kan motivere dig selv, da du af og til vil stå alene, men stadig har ansvaret for sitet og at dagens mange gøremål bliver gjort. Af natur skal du være nysgerrig og omstillingsparat - og så skal du altid brænde igennem, når den næste kunde kommer ind igennem døren. Kan du ikke det, så er jobbet i Pelican ikke det rigtige for dig” siger Christian og afslutter spørgsmålet med at fortælle, at alle som arbejder hos Pelican er ildsjæle, der er ærekær omkring deres arbejde.

Hvad gør Pelican aktivt for at du trives og har en motiverende hverdag?
Christian: ”Personligt synes jeg at Pelican gør rigtig meget for den enkelte medarbejder hvad angår motivation og fastholdelse – altså hvilke behov og interesser den enkelte medarbejder har. Alle har noget de er den bedste til – og det er Pelican rigtig god til at spotte og bruge det i ”best practise” og så give det videre til andre kollegaer. Er du fx verdensmester i salg, jamen så skal det da udnyttes og du kan komme ud og lære fra dig på de andre sites. Er det lokal markedsføring der fanger dig, jamen så kan du komme med i et projekt omkring dette. Det med at få det bedste fra alle medarbejdere, samle det og dele den viden, giver os nogle virkelig dygtige ansatte med mange kompetencer. Og så er der selvfølgelig alt det sociale. Vi har arrangementer 2-4 gange om året, fx forskellige events og af og til en konkurrence – men dem skal min kommende kollega have til gode at høre om. Dem vil jeg ikke fortælle om endnu”.

Lyder denne stilling som noget for dig?

Så søg stillingen her. Din ansøgning og CV skal være i et samlet dokument. Send din ansøgning allerede i dag, da vi løbende indkalder til samtale.

Stillingen er en fastansættelse med arbejdstid på 37 timer pr. uge i tidsrummet kl. 9.30-18.00 på hverdage og kl. 9.30-14.00 hver anden lørdag/søndag.

Fast grundløn samt god bonusordning

Vi glæder os til at høre fra dig!

Karriere i Pelican

I Pelican lægger vægt på almindelig sund fornuft og frihed under ansvar. Vores kultur bygger på tillid og gensidig respekt for hinanden. Vi giver konstruktiv kritik og belønner gode resultater. Vigtigst af alt skal vores medarbejdere trives, og derfor har vi skabt et miljø med højt til loftet og gode karrieremuligheder.

Send os en ansøgning
Vi er altid på udkig efter ambitiøse og dedikerede kollegaer til vores team.

Du er velkommen til at sende en uopfordret ansøgning til info [at] pelicanselfstorage [dot] dk

5 stjerner

9.6 af 10. Baseret på 546 anmeldelser på Trustpilot

Man får altid den bedste service og …

5 stjerner

Man får altid den bedste service og smilende og glade medarbejder og ikke mindst en go og fornuftig pris. Kan stærkt anbefale det til alle både privat og erhverv.

Skrevet af

Professionel og betryggende service

5 stjerner

Flytning gennem Pelican fungerede perfekt. Et par utroligt søde og tryghedsskabende fyre dukkede op 1 minut før aftalt tid. Alt klappede og fungerede max. Ved selve lagerrummene fik jeg også fin hjælp mht rummet, hvor at alt fremstod nyt og rent. En god oplevelse

Skrevet af

“Som at være hjemme” feel med super service

5 stjerner

“Som at være hjemme” feel hvilket vores lille webshop har nydt og haft stor fordel af: Super prof og hjælpsomt personale ( tak Jonas!), sikker modtagelse af vore varer var for os specielt vigtigt. Vær obs på, at prisen er mere flydende (opad), efterhånden som tiden går, modsat mere traditionelle erhvervslejeaftaler.

Skrevet af

God service

5 stjerner

God service, fantastisk personale og flotte, rene rum.

Skrevet af

Kan kun anbefale at bruge Pelican Self Storage Valby...

5 stjerner

Kan kun anbefale at bruge Pelican Self Storage Valby. Rigtig søde og hjælpsomme medarbejdere. En god løsning når man bor i lejlighed i Sydhavn hvor man ikke har meget plads. Kun ros

Skrevet af